Otsikosta tuli selville, mitä minä syön. Masentaa, kun tietää, että paino ei ole voinut laskea 49kg, kun kaikkea niin ihanaa ja makeaa on tullut syötyä, vaikka suunitelmissa oli, että niitä syödään vain kerran viikossa. No sitten illalla pitää tehdä vatsalihaksia. Ja kyllähän minä kävin jo lenkillä, vaikka satoi vettä.

Huomenna pääsee Lahteen shoppailemaan. Jee! Vaikka tuo raha tilanne onkin huono, mutta silti pitäisi takki, kengät ja farkut ostaa. Kyllä minä jotain keksin. Vaikka haluaisin nuo housut vasta sitten, kun on tavoitteeseen päästy, mutta siinä voi kestää niin, olen kerennyt jo yhdet farkut siinä välissä kuluttaa.

z58251030.jpg

Kuuntelen Within Temptationia ja mietin, että kohta pitäin alkaa heiluttelemaan hulavannetta.. Ei huvittaisi, mutta nyt olen syönyt tuota piirakkaakin niin pakko alkaa heiluttamaan.  Ja sen jälkeen vastalihaksia ja muuta jumppaa ja tietenkin venyttelyt!

En jaksa kirjoittaa, tuntuu, että voimat loppuu, elämä loppuu, kaikki on loppuu. Haluan olla laiha! Miksi en voi laihtua! Miksi en osaa sanoa herkuille EI! Miksi olen näin epäonnistunut. Poikakaverikin välillä kuulemma toivoo, että minulla olisi suuremmat rinnat (70A) EN MINÄ VOI NIITÄ AJATUKSEN VOIMALLA SUURENTAA! Olen itkenyt ja itkenyt. Ystäväni on minulle vihainen, hän haukkuu mm. lehmäksi ym. Kotona ei mene niin hyvin, kun voisi mennä, koulu menee perseelleen ja tuntuu, että kaikki tämä lyyhistää mut maahan. En pääse ylös, vajoan hitaasti kohti pohjaa. En jaksa välittää mistään. Millään ei ole väliä. Välillä tuntuu, että olisi oparempi, että minua ei ole olemassa, olisi parempi, että mä kuolisin pois. Pääsisi pois tästä kaikesta, kaikesta tästä paskasta. Joka päivä sitä mennään kouluun ja esitetään, että kaikki on hyvin ja tekohymy huulilla sitä jutellaan ihmisille ja lopulta lähdetään kotiin. Kotona esitetään lisää ja vasta illalla, kun pääsee omaan pimeään huoneeseen, omaan sänkyyn piiloon maailmaa, voi antaa kyynelien valua. Silloin kukaan ei näe, kukaan ei voi tulla esittämään kaikkitietävää ei tarvitse kuunnella muiden ilkeitä kommentteja. Saa itkeä itsensä uneen, kuten edellisenäkin yönä.

z31145643.jpg