Nyt on ollut hyviä jaksoja, vielä parempi kuin ennen. Mutta on ollut myös huonompia, paljon huonompia kuin ennen. Spykologilla olen käynyt, mutta hän puhuu vain vanhempieni juomisesta ja miten se vaikuttaa minuun! Haluaisin, että hän auttaisi minua taas rakastamaan itseäni, etten enää vihaisi itseäni. Mutten tiedä miten sanoisin tuon hänelle.. 

1126423147_l-2.jpg

Ja olihan tos riita taas poikaystäväni kanssa, ja taas kerran mun rinnoista. Tai siitä mitä hän puhuu, mutta liittyy mun rintoihin. Hän ei ajattele kyllä yhtään mitä puhuu! Ja sitten kuulemma mä suurentelen asioita ja mun pitäis ottaa rennommin! Ja ryhdistäytyä! Miten muka!? Riidan loppuvaiheessa:

Poikaystäväni: Älä tee ittelles mitää. Kun nää sun jutut alkaa kuulostaa siltä et tapat koht ittes ja sitä mä en haluu! Anteeks..

No toi sovittiin tai sovittiin ja sovittiin. Päätettiin unohtaa koko juttu..

16-299.JPG

Nyt paino on keikkunu 48kg-49kg.. En halua enää painaa 50 tai enemmän.. Mutta pelottaa, että se nousee, koska olen syönyt taas kaikkea makeaa ja niin epäterveellistä. Ja joulukin vielä!

Olen huomannut että vertaan itseäni kaikkiin naispuolisiin henkilöihin! Jopa poikaystäväni pikkusiskoon, joka on muutamaa vuotta nuorempi, laiha, kaunis, suosittu ym. ym. Vertaakohan poikaystäväni minua häneen? Ja sitten mietin, että poikaystäväni veljen tyttöystävä (minun ikäiseni) on myös todella kaunis, vaikka hän ei olekkaan langanlaiha, mutta hänellä on rinnat! Vartaakohan poikaystäväni minua häneen? Miten kehtaan olla bikineissä poikaystäväni mökillä kaikkien aikana, kun kaikki on niin paljon parempi vartaloisempia kun minä! Minulla on mahaa, muttei rintoja! Juuri niin mutantti kun olla voi!

z152433156.jpg